Erasmus+ mednarodni projekti
![]() |
V letu 2024/2025 tečeta v vrtcu 2 mednarodna projekta v okviru programa Eramsus+, in sicer en projekt v okviru ključnega ukrepa 2 – strateška partnerstva in en projekt v okviru ključnega ukrepa 1 – individualne mobilnosti strokovnega osebja:
1. KA121-SCH Mobilnost osebja v splošnem šolskem izobraževanju za akreditirane organizacije (dve programski leti: september 2023 – april 2024 in maj 2024 – junij 2025)
2. KA220-SCH INclusion and DIversity Project (INDI Project) – januar 2022-december 2024
Erasmus+ KA121-SCH:
Mobilnost osebja v splošnem šolskem izobraževanju za akreditirane organizacije
Triletni projekt strateškega partnerstva, v katerem kot vodilni partner sodeluje Vrtec Galjevica, partnerstvo pa sestavljata še dva vrtca iz Švedske in Malte, osnovna šola s Cipra ter dva inštituta za izobraževanje iz Belgije in Malte. Projekt temelji na razširitvi medkulturnega razumevanja in jezikovnih spretnosti med vzgojitelji v vrtcu in otroki z namenom izboljšanja komunikacije in interakcije med vzgojitelji/učitelji, otroki in družinami.
Temeljni cilji:
• Dvig kakovosti procesa vključevanja otrok iz manj spodbudnih učnih okolij, otrok tujcev ter otrok s posebnimi potrebami preko spodbujanja jezikovnih, medkulturnih in prilagojenih programskih vsebin.
• Višji nivo uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije strokovnih delavcev v vseh fazah pedagoškega procesa (priprave in raziskave, neposredno delo, končna analiza in evalvacija, komunikacija).
• Razvijati zdrav način življenja v zdravem okolju, s poudarkom na vsakodnevnem gibanju in aktivnem bivanju na prostem ter okoljsko in trajnostno naravnanostjo delovanja zavoda in posameznikov.
Koordinatorka projekta na nivoju vrtca: Živa Krapež Jeraj.
Erasmus+ KA220-SCH
Strateška partnerstva med šolami za inovacije in izmenjavo
dobrih praks - INDI Project (2022-2025)
Triletni projekt strateškega partnerstva, v katerem kot vodilni partner sodeluje Vrtec Galjevica, partnerstvo pa sestavljata še dva vrtca iz Švedske in Malte, osnovna šola s Cipra ter dva inštituta za izobraževanje iz Belgije in Malte. Projekt temelji na razširitvi medkulturnega razumevanja in jezikovnih spretnosti med vzgojitelji v vrtcu in otroki z namenom izboljšanja komunikacije in interakcije med vzgojitelji/učitelji, otroki in družinami.
Glavni cilji projekta so:
• opredeliti, testirati in vključiti inovativne metode in prakse participacije, še posebno v kontekstu raznolikosti (socioekonomska in kulturna raznolikost),
• izboljšati sposobnosti strokovnih delavcev na področju strategij in pristopov za vključitev staršev, učenje iz izkušenj drugih evropskih držav,
• izboljšati integracijo in interakcijo med različnimi komponentami sistema (otroki, strokovnjaki, družinami in skupnostmi).
V okviru projekta nastaja tudi nekaj uporabnih rezultatov, kot so E-knjiga z naslovom »It's OK to be different«, slovar osnovnih besed in fraz v 15 jezikih ter pravljica o maskoti projekta – Indi – z naslovom »A world full of colours«.
Koordinatorka projekta na nivoju vrtca: Živa Krapež Jeraj.
Erasmus+ KA210-SCH
Sodelovalno partnerstvo med šolami – Green little heroes (2022-2024)
Gre za dvoletni projekt strateškega partnerstva, kjer Vrtec Galjevica opravlja nalogo vodilnega partnerja, v projektu pa sodelujejo še vrtci s Hrvaške, Češke in Estonije ter osnovni šoli iz Grčije in Malte.
Preko projektnih aktivnosti želimo:
• otrokom približati pomen zelenih veščin,
• ponuditi ideje in predloge ter preprosta navodila za spreminjanje navad in s tem približati varovanje okolja otrokom, družinam, zaposlenim na organizacijah in prebivalcem lokalnih skupnosti,
• v boju za Zemljo, naš skupni dom, želimo povezati različne generacije, kulture in družbeno-socialna okolja. Pri tem želimo izraziti našo kreativnost, sveže ideje in biti v koraku s časom,
• predstaviti in ozavestiti želimo koncept »reduce, reuse«,
• v partnerskih organizacijah in lokalni skupnosti želimo spodbuditi zanimanje za »zeleni turizem«.
• opolnomočiti strokovne delavce v vrtcih in šolah z bogatim naborom znanj in dobrih praks,
• Predstaviti jim želimo nove in inovativne metode poučevanja, in jih spodbuditi k oblikovanju kreativnih didaktičnih materialov, ki pri učečih se prebudijo radovednost in željo po aktivnem učenju
• izboljšati želimo njihovo digitalno pismenost in povečati obseg uporabe IKT pri poučevanju
• spodbuditi želimo njihov profesionalni ter osebnostni razvoj,
• spodbuditi jih želimo, da bodo postali dober zgled »ne-potrošništva«, zdravega načina življenja, skrbi zase in aktivnega varuha okolja.
V okviru projekta nastaja tudi nekaj uporabnih rezultatov, kot so zbornik didaktičnega materiala na temo ekologije, knjiga iger, turistični vodnik po partnerskih državah ter knjiga receptov.